Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Vandra

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-07-09, 22:01
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Plomari -> Melinda till fots, den höga vägen.

Jätteintressant att läsa och att se alla fina bilder. Imponerande att du orkade gå i den värman.

Eva
Svara med citat
Gammal 2008-07-10, 08:39
Sören Sören är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2007

Hej!
Vilken härlig läsning och fina bilder från dina vandringar runt Plomari.Gamla minnen väcks till liv.Bodde två år i Plomari i mitten av 90-talet,så jag har själv promenerat mycket i naturen där.Vilka fina utsikter man bjöds på.Plomari är ju en jättemysig by också.Vad jag kan förstå av bl.a.dig och Hasse,så har tiden gått varsamt fram med byn.Jag stortrivdes där.Har du några bilder från Plomari,blir iallafall jag glad om du lägger in några.Tack för att du delar med dig.Ha en fortsatt bra sommar.Hälsningar Helena.
Svara med citat
Gammal 2008-07-10, 10:14
Hasse Hasse är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005

Citat:
Ursprungligen postat av Sören Visa inlägg
Hej!
Plomari är ju en jättemysig by också.Vad jag kan förstå av bl.a.dig och Hasse,så har tiden gått varsamt fram med byn.Jag stortrivdes där.Har du några bilder från Plomari

Nej dessvärre har jag ingen möjlighet att lägga ut bilder i forumet. Har funderat en del på att öppna ett fotoalbum som de gör som lägger ut bildgåtor men har inte riktigt tid med detta ännu.

Men i och för sig har jag massor av Plomari-bilder från 2007 så jag kan kanske maila över några privat ?

Hasse
Svara med citat
Gammal 2008-07-10, 16:40
Sören Sören är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2007

Hasse:Om du har tid och lust tar jag gärna emot några kort från min favoritby Plomari.Jag lovar att inte ett öga kommer att vara torrt.
Cu har möjligtvis inte Sophias("Nicks")tel.nr.?Jag bodde där sista året,men har slarvat bort namn och nr. Hälsningar Helena.
Svara med citat
Gammal 2008-07-10, 16:46
ChrBras avatar
ChrBra ChrBra är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2007

Citat:
Ursprungligen postat av Sören Visa inlägg
Hasse:Om du har tid och lust tar jag gärna emot några kort från min favoritby Plomari.Jag lovar att inte ett öga kommer att vara torrt.
Cu har möjligtvis inte Sophias("Nicks")tel.nr.?Jag bodde där sista året,men har slarvat bort namn och nr. Hälsningar Helena.
Det har jag! kommer i ett PM ikväll!
Svara med citat
Gammal 2008-07-10, 09:49
ChrBras avatar
ChrBra ChrBra är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2007

Citat:
Ursprungligen postat av Eva L Visa inlägg
Jätteintressant att läsa och att se alla fina bilder. Imponerande att du orkade gå i den värman.

Eva
Tack Eva, som sagt tidigare, värmen är det sista jag ger mig för tvärtom nästan, ju varmare dessto bättre .

Citat:
Har du några bilder från Plomari,blir iallafall jag glad om du lägger in några.Tack för att du delar med dig.Ha en fortsatt bra sommar.Hälsningar Helena.
Hej å tack Helena. Några foton fick jag nog även i byn, jag ska se vad jag har (det är ju några att gå igenom ). Men som du säger så har nog tiden gått varsamt fram med byn, jag längtar redan tillbaka .

// C
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:29.