![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Bilderna måste INTE vara tagna i år....Det som gäller är att den tävlande själv ska ha tagit den och att den är från Grekland
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har inte varit till Grekland i år så de bilder jag har skickat in är 1-2 år gamla.
Ett annat år kanske det skulle finnas en tävlingsklass "Gamla bilder från Grekland" ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Janne!
Har vi missat den sista kategorin, Bästa Kalimeratröjebild eller kommer den tävlingen på nyåret?? Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Lissi
![]() ![]() God fortsättning och ett Gott Nytt År! Yeasou ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Önskar detsamma!!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Den tävlingen börjar ungefär när bilderna från stora fototävlingen publiceras, någon gång efter trettonhelgen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Undrar bara om bilderna som redan skickats in till "kalimera was here", visst är de med i den tävlingen..som startar snart?
Annars har jag nog missuppfattat det hela! |
|
||||
|
||||
![]()
Dom bilderna är inte med i den tävlingen.
Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
jasså, det var ju synd. min bild var tänkt att vara ett bidrag till den tävlingen!!
![]() tyckte jag läst att man skulle skicka in även till den.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tyvärr Ioslina så är det samma regler i den tävlingen, bilderna får inte ha varit publicerade tidigare.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Om man har ett motiv från samma ställe/situation men från en annan vinkel än något man publicerat tidigare - är det ok eller var går gränsen ![]() En annan har ju inte lyckats komma iväg på ett tag men gillar tävla ![]() Mvh! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Nu är det Nära?? eller? alla helger är passerade även trettondagshelgen. ![]() ![]() Marie & Thore |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi väntar otåligt!! ska bli spännande att se vad vi alla röstat!! ifall det är lika som en själv tycker!
|
|
||||
|
||||
![]()
Vad synd! Trodde det var till tävlingen jag skickade in! får se om jag hittar ngn bra bild igen...
|
![]() |
|
|