![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Det är nog ingen som kritiserat ditt kattpang, celbe. Det är enbart den långa tidsperioden det handlar om, för mig i alla fall.
Även jag har valt ett fantastiskt fint inrett kattpang där kel- och pratstunder naturligtvis ingår. Och innehavaren har ett STORT hjärta för katter, mina katter gosar gärna med henne och tyr sig till henne. Men jag skulle ändå aldrig lämna mina katter där, eller på något annat pang, så länge som ett halvår. Att ha innekatt kräver ju en del ifråga om att ge katten ett stimulerande liv och möjligheter att leva ut sina instinktiva beteenden trots att den är inne. Och att begränsa en katts revir ännu mer än man gör i en lägenhet/hus genom att hålla den tillsammans med andra katter på några få kvadratmeter så länge som ett halvår - det skulle jag aldrig rekommendera någon. |
|
||||
|
||||
![]()
Tack alla för kloka råd och tips! Har annonserat efter kattvakt men inte ett enda napp =(
Finns det inte en enda kalimerian som är kattvän och vill tjäna extraslantar på att babysitta mina kissekatter..? Någon som inte ska resa bort och vill ha lite sällskap, men inte vill binda upp sig i 15 år på en misse utan bara ha ett par till låns..? Att ta med dem är uteslutet. Antingen hittar jag någon som kan ha kissarna hos sig, eller någon som kan bo här och ta hand om dem. Eller, det sista alternativet som bara inte FÅR hända, stanna hemma och ta hand om dem själv ![]() ![]() ![]() Janne: jag ska arbeta som servitris! Flashigt, va? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Spelar ingen roll vad du ska jobba med så länge du får vara länge på flashiga Naxos.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Kontakta honom och se om ni inte kan lösa det på något vettigt sätt. Vore jag i din situation hade jag inte tvekat en sekund! |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har jag slängt iväg ett mail! Får se hur detta löser sig. Fortsättning följer...
|
![]() |
|
|