![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag vill bara påminna lite om träffen i Lund 18 april!
Tveka inte utan anmäl er. Tel nr finns längst upp i tråden.. Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Vill ha Kalimeraträff i Norrköping..
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Enkelt fixat! Leta upp en Grekisk restaurang och sen samlar Du alla östgötar här på Kalimera till träff!
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Finns det en grekisk restaurant i Norrköping? Vi känner två med mycket god mat i Linköping.
Enigma |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Men känner du för att dra igång nånting i Linköping så gärna för mig. Vi har ju den alldeles utmärkta pendeln som snabbt tar oss mellan de båda städerna.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det skulle vara roligt om det kunde komma även andra Kalimera medlemmar. Känner du några? Jag skickar en privat mail till dig i morgon. Hälsningar Enigma |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Anmälda, så vi ses! Hälsn/Peter & Lena |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Så jättekul!
Vad jag kan se här så blir vi väl åtminstone 10... men ALLA i Skåne med pendlingsavstånd och även alla övriga i Sverige utan sådant är VÄLKOMNA ![]() ![]() Bara 3 veckor tills vi ses. Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Hej !
Nu har vi oxå bokat . Vi ska bara hinna ta en vända till Poros/Peloponissos först ! ![]() / Tom & Bodil |
|
||||
|
||||
![]()
Vi har oxå bokat...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Och jag ringde alldeles nyss och anmälde oss
![]() Celbe |
|
|||
|
|||
![]()
Tänk, jag undrade just när jag skrev förra inlägget om "Landskronagänget" skulle komma i år
![]() Nu blir jag riktigt glad!!! ![]() Välkomna alla 4 ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Lissi... ni ska väl också "ta en liten vända" först? Carina - som ser fram emot att träffa er allihop, både gamla och nya Kalimeravänner |
|
|||
|
|||
![]() ...jo det ska vi förstås ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Nu har även jag bokat!!!!!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kul att Du kommer! Det går många tåg och jag tror att Du får sällskap en bit då det är flera från Landskrona som kommer
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Snart e de Lördag, o Kalimeraträff
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja nu räknar vi ner!!!!! Jag har ingen riktig koll på hur många som kommer men det är tillräckligt många för en trevlig kväll i alla fall
![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Vi längtar också till lördag!!!
Ser fram emot en härlig helg i vårsoliga Lund!! Carina |
![]() |
|
|