![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Jag bokade häromdagen, åker 28:e Maj och hem 9:e Juni, tyvärr bara 12 dgr. Brukar ju vara nere minst 3 v men det går inte nu eftersom just nu går jag kurs och ska börja måndag på universitetet 8 v till, 15p. ![]() Ska dock försöka åka i slutet av augusti igen men väntar med bokningen ett tag. ![]() ![]() Det är mycket dyrare i år har jag märkt. Tar denna gång vägen om London/Stanstead från Västerås, och sen till Aten-Kos. Det blir en omväg men det är ju så det brukar vara för min del så det är bara att köra på som vanligt. ![]() ![]() Däremot åker jag hem med Apollo Kos-Sthlm och sen hem till Örebro. ![]() Någon mer som tänker åka än vi som skrivit nu? KosJan o Anne lär nog inte slippa mig i år igen för jag hade tänkt åka ungefär samtidigt igen. ![]() Det blir dock lite konstigt för oss för jag brukar oxå åka senare, typ oktober. Men vad gör man inte för denna härliga ö. ![]() Kanske vi andra kan träffas oxå, skulle vara kul. ![]() Ha de gott allihop o vi hörs! Sanna ![]() |
|
|