Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-05-06, 17:31
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Bedrägeri?

Sembo har vi aldrig bokat med men de andra två Du nämner har vi goda erfarenheter utav....Det var inte Skytours sida som jag gick in på utan nån av de andra kommer inte ihåg vilken , kanske Luftgrop, och när jag väl hittat dessa biljetter och kryssat i rätt avgångar DÅ lämnades sidan och jag hamnade hos Skytour....
...men som sagt, inget är draget från kortet så det blev "bara" skrämselhicka hoppas jag.

..och mina aningar om att jag inte ska till Tinos har besannats. Jag har nämligen alldeles nyss pratat med en "Kalimeraväninna" som jag bara sett en gång som hastigast men skrivit till mycket och vi har just bestämt att tillbringa några dagar på ÖLAND v 44!!! Alvaret en oktoberdag går inte av för hackor det heller!! Den tiden finns stugor lediga.

Lissi - som tror på varsel
Svara med citat
Gammal 2009-05-06, 18:14
Pnyx Pnyx är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2008

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg

Lissi - som tror på varsel
Varsel; då tror folk att man är tokig. Intuition brukar jag därför säga, och det uppfattas positivt, även om det är uttryck för samma känsla som varsel. Märkligt det där med ords valörer. Hursomhelst har erfarenheten lärt mig att alltid gå på maggropskänslan.
Svara med citat
Gammal 2009-05-06, 18:47
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Citat:
Ursprungligen postat av Pnyx Visa inlägg
Märkligt det där med ords valörer. Hursomhelst har erfarenheten lärt mig att alltid gå på maggropskänslan.
..det gör jag alltid numer!

Lissi -med intuition
Svara med citat
Gammal 2009-05-06, 19:52
Hellens avatar
Hellen Hellen är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2005

Tack för varningen Lissi!
Magkänslan skall man gå på, det finns inget som är mer rätt.
// Helén
Svara med citat
Gammal 2009-05-07, 08:13
monica monica är inte uppkopplad

Tråkigt Lissi

Jag brukar gå in på bolagets egen hemsida direkt och boka, brukar oftast vara billigare än att boka med olika resesaiter. Säkrare oxå för den delen då det gäller stora bolag.

Beställde i februari med Austrian airlines direkt, inga problem och smidigt gick det.

Pengarna borde ha dragits direkt så jag tror inte att du behöver vara orolig.

Monica

Monica
Svara med citat
Gammal 2009-05-07, 12:01
Celbes avatar
Celbe Celbe är inte uppkopplad

Letade i mitt e-mailarkiv och fann att 2006 bokade jag våra Thailandsbiljetter med Skytours. Resebekräftelsen kom på engelska från en tysk e-mail men i övrigt fungerade allt. Det enda som fallerade på hemresan var att Thai ställde in vårt anslutningsflyg till Bangkok men vi blev inbokade på nästa flyg istället utan problem (hade lite marginal dessutom).

Men att det fungerade då behöver ju inte innebära att saker och ting fungerar nu, tyvärr.

Annars har jag bokat via alla möjliga siter efter att ha först gjort sökning på t ex Reseguiden. Det enda man får se upp med när man klickat sig vidare, är att man inte alltid kommer in på exakt den resa som man sökt på.

Celbe
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:40.