![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Katter kan ju protestera mot allt möjligt. När de är vana med balkong kan det vara en anledning. En annan vanlig anledning är om inte lådan sköts perfekt. Då kan de pinka, märkligt nog ofta i sängen, som protest. Litet utvik. Det mest utstuderade jag hört om katters bestraffning var när en god vän hade bråkat med en av sina katter. Som straff sket katten i hans nya svindyra Italienska loafers.... ![]() Att ha en katt är som att ha en liten hund med Touretts och ADHD samtidigt och på en ständig överdos av Extacy. Att ha två är som att ha en Circus hemma dygnet runt. Eller som man också kan säga: Vem behöver TV...? ![]() ![]() Hoppas reservmatte kan näta in balkongen så att "bebbarna" kan komma ut igen. Jag har faktiskt just nu en dialog med Gunnebo om just kattnät. Mina två gossar "bor" på den inglasade balkongen när det är varmt. Men jag ska näta in den andra angränsande också så de får mer frisk luft. Jag har uppåt 12 m2 balkong totalt... ![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Hälsa Torget i Katapola. För det är väl dit du ska? Har du vägarna förbi Pizzeria Erato, bort till höger i hamnen mot Elenis? I så fall hälsa Andreas från mig att jag ska skicka några DVDer som jag lovade. De kommer vartefter på något sätt... Jag är inte det MINSTA avundsjuk och bara marginellt missundsam... ![]() ![]() Får se om jag drar ner till Tinos i höst. Att byta kök och åka till Grekland samma år är dock lite påfrestande i plånboken. Men bankerna ska leva de också... ![]() |
|
|