![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() och uppenbarligen har man redigerat i den och tagit bort omdömet om denna hemska taverna. Någon har kanske lyssnat på kritiken ![]() Så bra att sånt här kommer fram så att vi kan varna andra och varandra. Själv kunde jag efter att ha läst den här tråden varna vänner på väg till Chania idag för denna restaurang, de är "ickekalimerianer" (hur man nu kan vara det ![]() ![]() De var mycket tacksamma Paphianna |
|
|||
|
|||
![]()
Det stämmer, nu har Aftonbladet ändrat i sin Kreta-guide, man rekommenderar 4 restauranger och Enplo är inte med, den är borttagen.
Jag skrev till Aftonladet i höstas, och fick inget svar... men kanske läser någon på AB Kalimera ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag varnade också ett gäng av mina släktingar som åkte till Kreta igår från Finland, så detta börjar sprida sig i Norden
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Tänk er att varje "Kalimeraian" pratar med 10 av sina Greklandsresande vänner, som pratar med 10 av sina osv. osv..... Någon som är en hejare på matte kan säkert komma fram till att halva jordklotet är informerat på några dagar ![]() Nä, men skämt åsido, det är skönt om såna här banditer till slut förstår att det i längden lönar sig att sköta om sina kunder (hoppas jag ialla fall att det gör) Goda rekommendationer färdas snabbt från mun till mun men framför allt dåliga eftersom en ilsken arg lurad människa är mer "på hugget" än en mätt, nöjd och glad. Och uppenbarligen läser Aftonbladet Kalimera ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|