![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag vill också sitta på Amorgos riktigt avkopplad, nöjd, lugn och defintivt inte uppkopplad. Med all respekt för er som måste resa med dator så tycker jag att det är väldigt befiriande att slippa datorn några veckor. Faktiskt glömma bort den ibland och om suget blir för stort är det ju bara att gå in på ett café och surfa några minuter. Det gör jag ibland.
Det är ju inte länge sen vi varken hade dator eller mobiltelefon med på våra resor och idag går jag inte långt utan min mobil även om jag försöker glömma bort den ibland. Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Vi har datorn med dels för att all musik finns där, och dels för att någon kväll kunna erbjuda barnen att se en film. Har då också mindre resehögtalare med. Sedan funkar den som backup för alla fina foton man tar.....
Carina |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Helén som har med datorn för nöjes skull ![]() Senast redigerad av Hellen den 2009-05-27 klockan 22:28. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Fast visst är det underbart med ett fint papperskort. MMS och SMS är så förgängligt. Jag kör bara med arbetsmobil och betalar naturligtvos mina prvata samtal och sms själv men mms kan jag varken skicka eller ta emot. Saknar det inte särskilt mycket. På jobbet har vi en liten anslagatavla med vykort som vi skickat till arbetskamraterna från våra resor. Riktigt trevligt collage.
Hellen jag hörde om programmet med den uppkopplade familjen. Hemskt. Svårt att ge barnen den uppmärksamhet och energi de behöver om andra ständigt stör. Tänk så splittrade vi blir. Kanske våra kroppar och hjärnor inte är anpassade för detta ständigt tillgängliga tillstånd heller. Eva |
![]() |
|
|