Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Samos

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2009-06-04, 20:48
Nordlund Nordlund är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2005
Standard Sv: Hjälp med byar..

Hej igen !

Konstigt att ej apollo vet var samos sun ligger när dom själva har rum där ?? Hotellet ligger ca 5 min från flygplatsen , men det är lugnt där. Dom får ej flyga sena kvällar o nätter. Så ni kan sova skönt om natten.

Nära havet ca 5 min bara om ni vill ta ett dopp, men det är sten strand ( sand ute i vattnet ). Fin pool vid hotellet där man kan softa innan man går ut.

Det är ca 2,5 km till Phytagorion , där brukade vi äta nere i hamnen på kvällarna. Vill man äta närmare hotellet finns en restaurang precis nedanför hotellet , vi åt där en kväll o där har dom alla dom grekiska rätterna helt ok. Sen finns det efter vägen mellan hotellet o phytagorion lite tavernor , men de flesta finns borta i phytagorion. Finns även en bra snabbmats taverna nedanför hotellet bredvid där man hyr mopeder. Där har dom goda Gyros etc som man kan ta med sig upp till hotellet o slappa, om man ej orkar in till phytagorion någon kväll.

Ok hoppas du blivit lite klokare, ett bra tips goolgla på karta över samos , skriv sedan in samos sun hotell då kan du se var det ligger. Ska prova o se om jag kan fixa en bra karta så ni kan se var det ligger , men ni kanske hittar det själva.
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:17.