![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Det blir lite krångligt med "mitt och ditt" och hit och dit
![]() Ni får skylla på mig som föreslog den här kategorin ![]() För mig känns det i allafall inte rätt och rösta tex på någon jättefin bild på vita hus med blåa dörrar, alltså typiskt kykladerna, eftersom jag har inte varit där så mycket och miljön känns inte "hemma" för mig ![]() Röstar hellre på en bild som är tagen på en miljö där jag mer känner mig hemma ![]() ![]() Så nu har jag väl trasslat till det ännu mer ![]() ![]() Hittade allafall 3 bilder som jat tyckte om och röstade på ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag följde hjärtats röst och valde bilder som kändes så där härligt HEMMA, situationer som för för mig är Grekland. Så det blev inte så krångligt som jag trodde.
Då blir det nog riktigt svårt i NÄSTA kategori.. ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Härliga bilder! Ganska lätt att välja. Här kan det åtminstone inte bli fel. Valde tre bilder som var och en på sitt sätt förmedlade den rätta grek-känslan. På några foton kunde man nästan känna doften också..
Monica |
|
||||
|
||||
![]()
Det var så mycket mitt Grekland att jag blev osäker på vilken bild som var min...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tycker att Ni som bidragit med bilder har gjort att riktigt bra jobb, Greklandskänslan i kroppen växer sig starkare allt eftersom man ser bilderna, och för en som inte hinner med Grekland nästa är börjar saknaden infinna sig bums, vilken utmaning... klarar man ett år utan Greklandsresa nu? Hittade efter andra titten dock mitt Grekland så de bilderna har fått mina röster. Kul kategori!
|
![]() |
|
|