![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tycker att Ni som bidragit med bilder har gjort att riktigt bra jobb, Greklandskänslan i kroppen växer sig starkare allt eftersom man ser bilderna, och för en som inte hinner med Grekland nästa är börjar saknaden infinna sig bums, vilken utmaning... klarar man ett år utan Greklandsresa nu? Hittade efter andra titten dock mitt Grekland så de bilderna har fått mina röster. Kul kategori!
|
|
|||
|
|||
![]()
Såja,,nu har även jag röstat..och det var lättare här än i dörrkategorin tycker jag..
|
|
|||
|
|||
![]()
Uj uj, det här var svårt men nu har jag röstat. Det kändes mycket tydligt som en väldigt "spretande" kategori. Nästan varje bild visar fotografens eget "mitt Grekland" så motiven är fler än någonsin på grund av det. Det fanns även en del bilder jag inte förstod men jag förstår om fotografen har haft ett syfte med motivet.
Helt klart en kategori med mycket känslor bakom varje fotografi. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja nu har även vi röstat. Det blev ett antal genomgångar innan det till slut var tre bilder kvar som fick våra röster.
Så nu väntar vi på sista kategorin som förmodligen kommer att publiceras på onsdag, eller? Sedan blir det spännande att se om några av de röster vi lagt kommer att dyka upp i resultatlistan. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ser vi alla fram emot med spänning. Innehåller säkert en mångfald av motiv att ta ställning till.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Många av bilderna skulle ha varit bildgåtor istället då jag kunde identifiera många platser
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Idag är sista dagen att rösta. Missa inte!
|
![]() |
|
|