![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Så var det här också, tyckte bilden var fin, men rösten hamnade hos en annan präst.
Hiihhihii du hann före mig ...precis vad jag tänkte skriva ![]() ....fast jag tänkte ett par gånger extra innan jag röstade. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
I Kategorin religiösa så verkar det fan ta mig va samma präst som tog platserna 9-10 eller vad säger ni ![]() Mvh! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ah, ingen av mina bilder än, måste betyda att jag placerar mig bra i år
![]() Än är det inte eller någon av bilderna jag röstat på som har publicerats, väntar nu med spänning på att få se resten... Tick tack... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Du menar för att det är en äldre herre, klädd i svart och med långt skägg ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Två av niorna fick röster av mig, dörrarna och prästen. Fina bilder
![]() Prästen är så fin, det där sneda solljuset skulle försämra en annan bild men i det här fallet förstärker det den religiösa innebörden. Smart ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag röstade också på prästen som vandrar i motljuset och även på den jättefina åttondeplatsen med ljusen mot det färgade fönstret idag!! Grattis!
//Stina ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mycket präster blir det
![]() Jag inser när jag ser vilka som fått röster att jag nog skickat in fel bild i den kategorin ![]() Grattis till dagens vinnare också, fina bilder ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu kom ett par av de bilder jag röstat på, minsann! "Mitt Grekland" och "Dörrar", fast jag hade satt den dörren på första plats...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Men nu är det ju endast den (i mitt tycke) bästa bilden med en präst inblandad kvar...
![]() Citat:
![]() Grattis från mig också! ![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Fast lika ofta känner jag mig som ett ufo och tänker "hur fasen kunde de rösta på DEN?" Men det är väl så det ska vara ![]() Det är hur som helst jättespännande att kolla placeringarna varje dag ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Dörren som kom på plats 8 har jag röstat på. Det var häftig tyckte jag. Grattis
![]() Mvh Ann |
|
||||
|
||||
![]()
det tror jag med!
|
|
||||
|
||||
![]()
Så kom en av alla Pigadiakyrkorna med bland vinnarbilderna, grattis!
![]() ![]() Karin mitt i Luciastöket |
|
||||
|
||||
![]()
Bilden på porten var i mitt tycke också den finaste portbilden. Men nu hade jag bestämt mig att välja dörrar på pallen, så...
Intressant förresten att se foton som har placerat sig i "Mitt Grekland". Snacka om hela spektrat: solnedgången, katter, båtar, strandtavernan, trött barn i skuggan... Ändå har inte mina favoriter dykt upp än. Tänkte rösta även i den här svåraste kategorin (sista dagen, för att få tänka till ordentligt), men missade röstningen pga resa ![]() Det finns någonting speciellt med kyrkogårdarna på Karpathos. Kan hända att några av dem ligger extra dramatiskt till. Min favorit är den i Volada. Har dock inte besökt alla kyrkogårdarna på ön ![]() Jag tror att en av mina favoritbilder, som ej har visat sig ännu, är också från Karpathos! Grttis till alla fotografer än en gång! ![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Då är ena halvan av dom tio publiserade
![]() ![]() Många fina bilder och alltid trevligt och se platser som man känner igen också ![]() Det blir en spännande vecka när man väntar på pallplatserna ![]() Riitta, som börjar sin sista vecka på arbetet ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu kom min favoritdörr (femteplatsen). Den är så vacker, träet ser så levande ut. Grattis laero
![]() Och grattis till de två övriga femmorna också ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Fina bilder de andra också. Väntar dock på min favoritpräst fortfarande ![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Jag får tacka Inkfish och Ivi mfl för berömmet.
Kul att få med en bild i resultatlistan ![]() Angående dörren, så sitter den på ett gammalt tempel -Episkopi- på Sikinos. Jag misstänker att det är en plats som inte alla varit på. En vandring dit rekommenderas för den som angör Sikinos, området runt templet är en säregen miljö på nått vis. Lars Senast redigerad av laero den 2009-12-14 klockan 22:02. |
![]() |
|
|