![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Birgitta. I vanliga fall ser de ut så här - och jag gläder mig över dom varje dag, de står just vid dörren:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Undrar om jag kan kraffsa bort snön och fota mina julrosor? Tyvärr! Det visar sig att någon har skottat snö över dem ... massor med snö.
![]() Men det som göms i snö ... Våra julrosor blommar i november, december, januari, så någon gång kommer de förhoppningsvis att titta fram. Marianne sa du 10-15 minusgrader? ![]() Lilla sjöborren. |
|
|||
|
|||
![]()
Snyft,jag är glad om jag ser att det kommer EN blomma på min julros,det vill sig inte riktigt med dom här i Norrland.Dina var verkligen häftiga
Pia |
|
||||
|
||||
![]()
Nu tror jag mina julrosor liknar dina norrländska, piam!
![]() ![]() Sjöborren, nu är det inte bara varma skor som gäller om du ska gå på vacker julmarknad i Tivoli i morgon, men varma vinterstövlar!!! Brrr, det är kallt här när det snöar och blåser, men säkert riktig julstämning på Tivoli. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det är inte ofta väskan packats med mössor, vantar och långkalsonger? (Senast skidresan till Österrike 1991)
![]() Inga badkläder, sol-, after sun creme. Värmen kommer kanske after snow ... pilser och gammeldansk. ![]() och inte behöver jag oroa mig för övervikten. ![]() |
![]() |
|
|