![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag är säker på att det hjälper dig att bli frisk. Snabbt. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Härliga vinterbilder!
Inte för att det här är någon bildgåta, men Vilma- är dina bilder med badplatsen mm tagna söder om Hisingen? // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Marianne ,vilka vackra bilder!
Citat:
Ja, det stämmer Hellen. Alla bilderna är tagna i Fiskebäck-Önnered och badplatsen är Fiskebäck. Jag kan nog aldrig tröttna på att gå där ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tänkte det, fick ett sting av "hemlängtan", har bott 25 år i Fiskebäck.
|
|
||||
|
||||
![]()
Snö och snö och just nu minus 15 grader. Hoppas att solen tittar fram under söndagen. Länge sedan vi hade så kallt och så mycket snö på Österlen.
Chras |
|
||||
|
||||
![]()
Fruktansvärt tråkig vinter, hur kan det ramla ner så många flingor och så länge? Nej i morgon blir det fetaostfyllda färsbiffar med grekisk potatis i ugn + tsatsiki och en god grekisk sallad!!! BEVARA GREKLAND I ALLA ERA SINNEN!!!
/Kerstin i snön |
|
||||
|
||||
![]()
Vi har -20 idag. Jag tycker det är en fantastisk vinter
![]() Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Nääääääääää nu får vi mer snö här nere. Åh om det bara kunde töa bort , har nog aldrig längtat så mkt efter värme. Vill se en grön gräsmatta nu och slippa skotta .
Nu vräker det ner snö i Höllviken och blåser så det ställer till i trafiken. Vi såg 3 st trafikolyckor i går kväll när vi var på väg hem . Usch säger jag bara . Kör lugnt ! Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Nu får det "tamefaster" vara slut på detta snöhelvete
![]() ![]() Va fan gör man här egentligen ![]() ![]() Yeasou ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nä, bara att hålla med. Nu får det vara nog! Nu har vi i ala fall fyllt upp vedbingen, köpt vin o kyckling, tzatzikin förberedd. Sen stänger vi in oss i huset för kvällen, tänder en brasa, lyssnar på Yeasous orkester och drömmer oss bort...
/Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Får man retas lite Idag har vi gått in till Chania fr Kalamaki efter stranden ätit lunch i staden sitter snart på balkongen o dricker eftermiddagskaffe nuv temp.24 grader
|
|
||||
|
||||
![]()
Nä, Jan C. Det är inte tillåtet att retas elller skämta om detta
![]() ![]() Yeasou ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det var då inte mycket snö Yeasou
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Tobbe |
|
||||
|
||||
![]()
När jag kom ut ur affären för en stund sen och stretade fram med kundvagnen i snömodden på parkeringen kom det em låååång vindpust och blåste ner snö från taket rakt i ansiktet på mig.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Yeasou ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
För det andra: Snösträngen längs garageinfarten är nu uppe i två meter och mera snö är på väg. //Chras |
|
||||
|
||||
![]()
Jo Chras jag vet det, men ville bara göra en liten travestering på meningen så att lilla Riitta fick sig en liten knäpp på näsan
![]() Yeasou ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för den
![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej fr KRETA Idag på morgonen kl 8 hade vi 26 gr +, vindar fr Afrika. INgen snö jo vänta om jag går runt på balkongen så kan jag se däruppe på bergen.Men jag behöver inte skotta .Det har jag sluppit i två vintrar nu.Hoppas jag slipper nästa vinter också. Hälsn Jan .
|
![]() |
|
|