![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Nja, för tre år sedan kraschade min mobil på Naxos. Jag stegade genast in i en Vodafonebutik att handla in en ny. Märket var Vodafone, den saknade svenskt språkstöd, men var liten och tunn samt fungerade på alla frekvenser. Prislappen hamnade på 50€ occh den var ej operatörslåst.
En enkel mobil utan krusiduller som kamera etc etc. Mitt intryck är att mobilprisbilden Sverige- Grekland harmonierar väl. Arne |
|
|
||||
|
||||
|
Hej Arne!
50 euro är ju en bra prisnivå, som sagt. ![]() Har du varit nöjd med din telefon? Använder du den ännu? Vet du om Grekland är på samma nivå som Sverige i utvecklingen av mobiler och täckning? Yanna |
|
|
||||
|
||||
|
Mobilen fungerar alltfort, men sonen, Hustrun och andra närstående kunde svårligen finna det vettiga med att å, ä och ö saknades i mina utgående sms....
Jag har nu för ett par veckor sedan en ny mobil. Svenskt språkstöd samt en mobilkamera. Vodafonen har jag nu som reservmobil. Arne |
|
|
||||
|
||||
|
Ja just det ja..å,ä och ö...då glömmer jag grekiska mobiltelefoner, vill nog ha en svensk med å,ä och ö!
Tack Arne! Mina frågor finns kvar om någon vill eller kan klura ut lite bra svar! ![]() Yanna |
![]() |
|
|