![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Aina!
Du måste ha haft en rejäl portion tur. Dehär biljetterna är både superhemliga och omöjliga att boka! Jag har hållit på sedan i tisdags utan att lyckas få en bokning till stånd trots att jag gjort precis som du. Allt jag får är långsamma, motstridiga besked som inte leder någon vart. Ladrig varit med om något liknande, inte att undra på att Grekland står på ruinens brant! |
|
||||
|
||||
![]()
Vi har bokat dem två gånger och de finns angivna på Bluestars hemsida, så superhemliga vet jag inte om de kan kallas?
![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Lite "hemliga" skulle jag vilja rätta mig själv. Man får anstränga sig lite för att få tag på dem. Det går inte bara att beställa via booking-on-line. Jag hade inga större problem att komma fram på telefon. Väntade kanske en halv minut innan jag fick prata med någon, förklarade vad jag ville, blev omkopplad, väntade ytterligare en halv minut, fick den info jag ville ha, frågade för säkerhets skulle en extra gång så att jag uppfattat allt rätt, fick lite fel mejladress (mejlet kom inte fram), men sökte på nätet och det blev rätt.
Aina |
|
||||
|
||||
![]()
Det är väl kanske lämpligt att använda e-kort om man ska skicka kortnummer med mail, då får man ett kreditkortsnummer somär nytt för varje gång och man gör det bara giltigt för det belopp som man ska betala, se bara till så att man gör giltigheten så långt fram så att man hinner hämta biljetterna innan kortnumret blir föråldrat.
Mvh Janérik |
![]() |
|
|