![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Underbart !
Ni har det så skönt med sol och sommar där borta på Skopelos. Hade ni kanske velat ta en fin bild på en Bougavillla möjligtvis ? Den är min favoblomma i Grekland , bara så underbar vacker . Tack på förhand om ni har tid samt kan . Såg att ni har 24 grader varmt nu på morgonen ( inte illa ) . Här hemma har vi 11 samt regn och blåsigt. Kram Birgitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Åh tack snälla goa du !
![]() ![]() ![]() Må så gott , va jag blev glad . Önskade att ja satt på er axel som en liten fågel och att få vara där nu . En vacker bild ock så välblommig bougavilla på ett typiskt grekiskt hus med sina blåa fönsterluckor . Kan känna effekten ända hem till kalla Skåne . Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Så underbart vackert. Och om två veckor är vi där. Det är din förtjänst också Bigitta63!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det var ett tag sen , haft mkt att göra . Tack för komplimangen ![]() Lyckans alla er som snart är på väg till underbara Skopelos. Janne samt Camilla hoppas ni såg min hälsning , vilken kanonbild ni skickade . ![]() Så fort det gick efter jag hade bett er skicka en bild på min favoblomma . Tack igen . Birgitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
|
|