Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Småkykladerna

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-08-07, 10:47
ofelias avatar
ofelia ofelia är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2007
Standard Sv: villa maria vekri...

Citat:
Ursprungligen postat av j-lem Visa inlägg
vi betalade 50 euro 29-30/6. Sen var det 75 euro per natt.
då var vi 3 vuxna o ett barn i en jättefin studio. vi bokade detta boende redan i vintras eftersom vi var ett stort sällskap på 12 personer. annars hade vi nog tagit nåt på plats, men detta boende var värt varenda krona.)
Hej!
Jag har själv för första gången betalat mer än jag gjort tidigare för ett boende. Vi bodde på Patmos Garden på Patmos och jag tycker att det var värt det. Om man tycker att man får det man betalar för är väl inget boende för dyrt oavsett vad det kostar?!

Dessutom skulle jag aldrig pruta på ett pris. De säger vad boendet kostar och om jag då tycker att det är för dyrt är det väl på sin plats att jag går till ett annat ställe som har ett pris jag är beredd att betala.
Varför skulle mina pengar vara viktigare än deras - det är dessutom deras levebröd.

/Ofelia
Svara med citat
Gammal 2010-08-07, 12:59
Monica Ps avatar
Monica P Monica P är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2007

Varför skulle mina pengar vara viktigare än deras - det är dessutom deras levebröd.

/Ofelia[/quote]

Jag tycker att du har en poäng där. Om det inte är ett oförskämt pris för den standard som erbjuds.
Svara med citat
Gammal 2010-08-09, 11:19
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin

Reg.datum: nov 2004

Citat:
Ursprungligen postat av ofelia Visa inlägg
Om man tycker att man får det man betalar för är väl inget boende för dyrt oavsett vad det kostar?!
Håller helt och hållet med dig. Vi tänker i termerna prisvärt eller inte prisvärt, i stället för dyrt eller billigt. När vi var på Ios i somras betalade vi 50 € natten, stället som låg under oss tog 25 € natten. Stället vi bodde på var mer prisvärt än det "billiga".
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:24.