![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag har själv för första gången betalat mer än jag gjort tidigare för ett boende. Vi bodde på Patmos Garden på Patmos och jag tycker att det var värt det. Om man tycker att man får det man betalar för är väl inget boende för dyrt oavsett vad det kostar?! Dessutom skulle jag aldrig pruta på ett pris. De säger vad boendet kostar och om jag då tycker att det är för dyrt är det väl på sin plats att jag går till ett annat ställe som har ett pris jag är beredd att betala. Varför skulle mina pengar vara viktigare än deras - det är dessutom deras levebröd. /Ofelia |
|
||||
|
||||
![]()
Varför skulle mina pengar vara viktigare än deras - det är dessutom deras levebröd.
/Ofelia[/quote] Jag tycker att du har en poäng där. Om det inte är ett oförskämt pris för den standard som erbjuds. |
|
||||
|
||||
![]()
Håller helt och hållet med dig. Vi tänker i termerna prisvärt eller inte prisvärt, i stället för dyrt eller billigt. När vi var på Ios i somras betalade vi 50 € natten, stället som låg under oss tog 25 € natten. Stället vi bodde på var mer prisvärt än det "billiga".
|
![]() |
|
|