![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag tittade in på Restaurang Athena idag när jag var i stan. Menyn var densamma som när jag var där och åt senast. Det finns en rubrik i menyn som heter Grekiska rätter och en rubrik som heter Internationella rätter, precis som tidigare.
Tycker att vi håller fast vid ursprungsplanen, dvs Kalimeraträff på Athena den 13 november. Carina |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det låter bra Abi!
Vi räknar med dig + make då!? Tillsammans med Tom och Bodil och oss fyra som redan var uppräknade i första inlägget är det nu 8 personer som lämnat preliminärt besked + några till som ville fundera lite.. Det är långt kvar till november så vi hoppas på fler intresseanmälningar framöver! Alla är hjärtligt välkomna, från både när och fjärran! Carina ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi har ett ledigt gästrum hos oss och vår bostadsrättsförening har en övernattningslägenhet att hyra för billig penning, så om ni kommer långväga så ska inte övernattningen behöva kosta så mycket.....(Gästrummet är gratis så först till kvarn
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Vad kostar övernattning i den här övernattningslägenheten? |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag ska återkomma efter helgen med uppgift om gästrummet...och jag ska inspektera det också ![]() Lissi |
![]() |
|
|