![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Men visst är det knasigheten som vi gillar? Den toleranta stilen:vem bryr sig, jag gör som jag vill, jag kör som jag vill...
Det passar inte alla, såna personer blir frustrerade och irriterade. Mig passar det oregelbundna mycket bra. Det ordnar sig... De oer se dö... Håcken bryr se.. |
|
|||
|
|||
![]()
Hade förmånen att få släppa ombord Janne & Camilla på Novairs flygning till Karpathos i morse. Ivriga som små barn på sin första Greklandsresa klev de båda först (!) ombord
![]() Kul att få träffa er båda live. Ska som vanligt följa er reseberättelse med stort intresse. |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Janne och Camilla!
Det var verkligen trevligt och träffas en liten stund, äntligen ![]() ![]() Gott att det har mojnat lite så ni inte blåser bort med en gång ![]() Ha det så jättebra ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vilken restaurang var det? Och njut lite åt oss också, ni lyckliga människor som får vara där!!!
Karin som alltid längtar ner |
|
||||
|
||||
![]()
Visst är det.
![]() Citat:
![]() ![]() Citat:
Den heter Vála. Alla som vill läsa om mat: det går nog inte att undvika. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ha en fin dag
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Sitter här i Roslagen och väntar på nästa regn.
Behöver jag säga AVIS? Ni är ju på en av mina favoritöar. Med världens bästa restaurang. Kolla länken nedan: http://www.reseguiden.se/forum/blogg...taaurang-10910 |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Citat:
![]() |
![]() |
|
|