![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Vi har flugit till Mykonos flera gånger och startat o avslutat luffen där,det har fungerat jättebra.Vissa gränder är så smala att går man två i bredd så är det en för mycke.Otroligt spetakulär solnedgångtill pampig musik på ett ställe kommer dock inte ihåg ställets namn.Angående kryssningsfartygen så kommer de oxå till en av våra favoritöar Patmos.Kul att sitta i hamnen och se på allt folk.Vissa fartyg är ju så stora att de får ankra upp ganska långt ut medan andra kan ligga vid kaj.Haft trevliga samtal med passagerare från båtarna och alla blir så intresserade av att höra om vårt sätt att resa.
Monica ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vill bara tillägga att de 50 EUR jag betalar är med förbokat pris som ju brukar ligga lite högre än när du förhandlar på plats.
/Gerd (som nyss fått veta att Aegean flyttat om i sina tabeller vilket gör att vi får vänta över 7 timmar istället för 1 timme innan vi kommer ut till Mykonos) |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Olympic Air flyver også til Mykonos. Kanske de har tider som passer dig bedre. |
|
||||
|
||||
![]()
Nope, går inte då vi bokat med SAS hela vägen.
Aten-Myconos flygs med Aegean air. Olympic är inte star alliance member. |
|
||||
|
||||
![]()
Gerd jag tror du har fel när du säger att Olympic inte är Star Alliance member!
Vi åker till Santorini med SAS från Kastrup över påsken i år och flyger till Santorini från Aten med Olympic och veckan efter tillbaka till Aten med Aegean. Hela resan bokad genom SAS ![]() Yeasou ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Är jag dum eller?? |
|
|||
|
|||
![]()
SAS skifter mellem Aegean og Olympic til og fra Santorini, Mykonos, Samos og andre destinationer.
|
![]() |
|
|