Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Naxos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-02-21, 14:38
theresa theresa är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008
Standard Sv: Naxos sommar 2011

Jag och min syster ska också till Naxos den 16 juli, vi åker flygstol med apollo så vi hamnar nog på samma plan...vi har bara 1v där tyvärr, men 1v är bättre än ingen vecka alls, vi ska också bo i naxos stad vi ska bo på Pension Irene 2...få se om vi kanske kan göra någon utflykt ihop, vore kul
Svara med citat
Gammal 2011-03-06, 17:15
inhas avatar
inha inha är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2005

Citat:
Ursprungligen postat av theresa Visa inlägg
Jag och min syster ska också till Naxos den 16 juli, vi åker flygstol med apollo så vi hamnar nog på samma plan...vi har bara 1v där tyvärr, men 1v är bättre än ingen vecka alls, vi ska också bo i naxos stad vi ska bo på Pension Irene 2...få se om vi kanske kan göra någon utflykt ihop, vore kul
Ja en vecka är alltid bättre än ingen vecka! De vore absolut jätteskoj om vi kanske kunde göra en utflykt ihop. vi kan absolut se vad vi kan hitta på när avresan från arlanda närmar sig, och/eller vi är på plats.

åh, vad skoj det ska bli att resa!

Svara med citat
Gammal 2011-07-12, 21:17
inhas avatar

Citat:
Ursprungligen postat av theresa Visa inlägg
Nu har du en ny resekamrat i form av din sambo. Men har ni tankar på göra utflykter? Jag tänkte ta mig en dagsutflykt till grannön Paros. Om ni vill så får ni så klart hänga på.

Några dagar kvar! Nedräkning för fullt!

Syns kanske på Arlanda!
Svara med citat
Gammal 2011-07-16, 07:11
inhas avatar

Åh vad härligt! Nu bär det verkligen av! Befinner mig just nu på Arlanda o väntar på att få gå ombord på planet. Naxos, here I come!
Svara med citat
Gammal 2011-08-01, 13:44
inhas avatar

I love Naxos! - säger jag bara!! Det var jättefantastiskt där. Av det jag hann se så var det fint. Helt klart ska jag dit igen.

Nästa gång jag åker dit ska jag vara i Grekland längre än en vecka och kanske till och med båtluffa lite, så man får se mer av ö-världen.

Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:59.