![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Malin - som längtar till påsk ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi åker till Chryssi Akti och hotell Golden Sand i sommar.
Hade börjat planera en båtluff, men vi la det på is till sommaren 2012 av olika anledningar. Vi har varit på Golden Sand en gång tidigare och trivdes väldigt bra. Dessutom är det nära till underbara Chania. /Outi |
|
||||
|
||||
![]()
Det blir Platanias igen i augusti
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Några år i rad nu har jag faktiskt tagit en vecka på Rhodos med ![]() Men det är härligt att ha detta att se fram emot i år... 40 dagar till första resan. Malin |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Tänk Malin, precis sådär började jag med... ![]() //Kikh |
|
|||
|
|||
![]()
Jag (DO) och sambon (MH) har bokat en vecka i april, i Agia Marina. 4:e resan till Kreta - tidigare boende har varit i Rethymnon och Almerida.....
..... Lite tidigt att åka i april... men enda chansen att få en greklandsresa under året! Har någon erfarenhet av påsk i Grekland? Är det helgdagar där allt stänger?? Längtar..... ca 40 dagar kvar..... ![]() /DO Senast redigerad av mhdo den 2011-03-14 klockan 16:08. Anledning: Stafvel |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Malin - 40 dagar kvar också ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag åker med man och två tonårsgrabbar till Agia Marina 26/6. vi skall bo på Eva Suites och bor då inte alls långt från Platanias. Vi har varit i Platanias 2009 och 2010, så nu blir det 3:e resan och vi skall njuta i hela 3 veckor.
/Marie |
![]() |
|
|