![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack för tips om Bamboo, ett ställe man annars bara blåser förbi...
Myssa |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det har jag också gjort i alla år, men nu ligger det på krypavstånd hemifrån och den nya ägaren har ryckt upp det tidigare sunkiga ryktet. Jag blir glatt överaskad var gång jag kommer dit, trots att några av de nya servitörerna lämnar en del över att önska ![]() Jag ska vid tillfälle fotografera deras enorma meze-tallrik, som fått min sambo att lyfta på ögonbrynen och tro att notan var felberäknad (till vår fördel). //Kikh |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för alla bra tips. Det låter underbart, ser verkligen fram emot att åka till Kreta.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kikh!!
Vart ligger detta Bamboo?? Åker ner den 14:e ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Även jag blev nyfiken på Bamboo.....och vill gärna veta destination.
Melinda - som åker om 10 dgr o 10 timmar. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Håller med om att Anais Holiday är ett trivsamt hotell. Vi bodde där för cirka 1,5 år sedan. På dagarna tog vi promenader till Nea Chora längs stranden och vidare till Chania. Man går förbi ett ödehotell och sedan följer man en grusväg till en liten bro och så är man framme. Det var inte särskilt långt att gå. På kvällarna unvek vi dock att gå där eftersom ödehotellet verkade vara ett tillhåll för överåriga hippies.
Vi gick faktiskt aldrig mot Platantias. Är det gångavstånd från Chryssi Akti till Bamboo? |
|
||||
|
||||
![]()
Googla på Bamboo Kalamaki så får ni info och kan se på kartan var det ligger. Det är gångavstånd från Chrissi Akti men det är en bit att gå. Ni kan också ta buss 21 mot Panorama-Kalamaki, det finns en busshållplats precis bredvid Bamboo.Gunilla
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() Ska försöka hitta dit. |
![]() |
|
|