![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Vi sitter och tittar på hotell i kos och drömmer oss bort. Nu har vi även lite funderingar på hur det blir om man hamnar på ett hotell som inte ligger mitt i smeten, utan lite bortanför allt "det roliga" så att säga ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja det går nok busser, men ikke for ofte. Særlig på kveldstid. Prisen for bybussen er for meg ukjent. Tipper at det koster under 1 euro pr bill.
Jeg ville satset på taxi på kveldstid. En tur fra Pam Beach til bargaten antar jeg vil komme på ca 7 euro. God tur |
|
||||
|
||||
![]()
Jo det går ju alltid att ta taxi, men om det blir många turer så vill man gärna försöka snåla lite
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hehe... denne linken var omlag 6 år gammel... så de fant vel ut av det selv
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Vil dermed si at det er veldig flott å sykle på kos! flotte sykkelveier og lite bakker. Ellers så går det bra med busser...om du tenker å bo på Psalidi-siden... og sikkert ellers også ![]() International og Palm Beach ligger ikke så veldig langt fra sentrum..., Sykkel er vel kanskje ikke noe for han med dårlig kne heller. Ia Senast redigerad av Ia den 2011-05-27 klockan 18:32. |
|
|||
|
|||
![]()
Kanskje denne kan hjelpe? Gjelder busstider for 2010, men kan likevel gi en ide om når en kan ta seg frem til ulike steder på Kos.
![]() http://www.kosisland.gr/en/kos-islan...schedules.html |
![]() |
|
|