![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Harmony ligger i Agia Anna, men helt i utkanten mot Plaka, (kanskje er det på grensen?) men altså i det mest stille område i Agia Anna.
Har ikke bodd der selv..., men akk... skulle så gjerne ha reist tilbake til Naxos/Agia Anna (og det kommer jeg vel til å gjøre en gang, men det er så mange andre steder som frister også), et deilig sted ![]() Kos dere! Jeg tror ikke jeg kommer noen steder til neste år ![]() ![]() Ia |
|
||||
|
||||
![]()
Well, well, då var det gjort, nu kan man slappna av.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Okidoki, och hur får man nu tiden att gå? Vintern har ju knappt börjat än och här sitter man och längtar efter sommaren!? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej hej.
Måste bara säga att Panormos är jättefint, min mamma bodde där två ggr i somras när hon var och hälsade på mig. Den gamla tanten som "styr och ställer" är jätterar ![]() Fast jag måste säga att hon fick finare rum andra ggn hon åkte dit, då hon inte bokade hotellet med apollo. Underbart rum på taket med härlig utsikt över havet ![]() Kram hej |
|
||||
|
||||
![]()
>Izza: Ah, ok...fast det bidde Karpathos i år. Tack för ditt svar i alla fall - Naxos blir det förr eller senare ändå
![]() |
![]() |
|
|