![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
- og derfor vil de "skremme" flest mulig som er på velkomstmøter/ deltar på utfluktene til å velge de tavernar, bilutleiefirmaer, guld, teppe og skinnforhandlere (gjelder spes utflukter til Tyrkia) som de anbefaler. Ved å si at d e r kan dere spise trygt, d e har gode biler og forsikringer, d e r blir dere ikke lurt på gullet, der får dere gode priser osv,! Til de som evt ikke er særlig reisevante, vil de da spre en "frykt" og mange velger å lytte til rådene for sikkerhets skyld. Selv har jeg aldri blitt syk av n o e jeg har spist i Hellas , og jeg har forsøkt " de underligste steder", selvsagt kan det være en forskjell på hva som tilbys og hvor velsmakende og godt tilberedt maten er, men..., det er ikke der det blir anbefalt å gå man får den beste og mest tradisjonelle greske maten vel? - det er ikke i hvert fall ikke min erfaring, jeg skygger oftst unna de stedene med alle klistremerkene på vinduer og dører, men selv sagt finnes det unntak ![]() Det e n e s t e de kan være sikre på når det gjelder bil er at det blir dyrt, vi har flere ganger hatt en g o d bil i tre dager for samme pris som det kostet for e n dag der selskapet anbefalte å leie. - jeg kaller det "skremme" En gang, på en utflukt til Tyrkia, fikk vi den "beste" ( verste) bekreftelsen på systemet ![]() ![]() ![]() |
|
|