![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
21 dagar kvar...
|
|
|
|||
|
|||
|
Oj, så sorgligt det låter att ni tycker att det är så outhärdligt att vara hemma i Sverige och sommaren. Ju snabbare semestern kommer desto fortare är den över
.Se varje dag som en gåva och vänta in semestern med ett leende i stället så kommer den fortare![]() Själv jobbar jag på och inväntar semestern i mitten av september men jag njuter varje dag ändå och badar så gott som varje dag. Det finns ju så mycket kul att göra även hemma. Lissi |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Ibland får man stanna upp och njuta av vardagen och inte alltid längta ihjäl sig . Det är som du säger Lissi att se varje dag som en gåva och leva i nuet. Samtidigt kan jag förstå längtan efter ledighet, semester och Grekland . Ha en skön sommar alla, både hemma i Sverige och i Grekland![]()
|
|
|
|||
|
|||
|
Tycker inte alls att det är outhärdligt att vara i Sverige över sommaren , tvärtom....men olika saker kan påverka dig privat som gör att man kanske längtar / känner extra mycket för att åka iväg och slippa det som kanske är mindre roligt...även om det är svensk sommar
![]() Hej hopp... |
|
|
|||
|
|||
Stackars mej då 55 dagar kvar till Skiathos...men men att längta e sååå underbart,sen har jag ju mitt kvar när ni e hemma igen!!! ha det så bra på "våran" underbara Ö så länge...
|
|
|
|||
|
|||
|
14 dagar kvar för mig, och endast 9 arbetsdagar
.Längtar så enormt! |
|
|
|||
|
|||
|
6 dagar kvar tills vi åker!
Har suttit som klistrad framför webkameran i Skiathos och säkert kollat väderprognoser varannan timme de senaste dagarna! Vi har aldrig varit där förut så vi hoppas på att det blir lika bra som Naxos förra året!
|
![]() |
|
|