![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag åkte själv ner i somras (juli) en vecka till Naxos och kände mig faktiskt rätt bekväm med det. För på plats så träffa jag folk i alla åldrar och vi kom bra överens o umgicks hela veckan. Vi hade inga "måste följa med"-grejer, utan kände man att man ville följa med så gjorde man det, annars var man för sig själv. Då menar jag utflykter, restaurangbesök, barhäng, stranden, etc. Tror absolut att du törs. Klart du ska åka! Man får bästa erfarenheten av det. Trevlig resa! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag åkte till Tilos ensam nu i juli och det var bara toppen!!! Så det kan jag verkligen rekommendera!
![]() Åk! ![]() Helena |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för alla svar!
Den här gången blir det inte att resa ensam, en kompis frågade om hon fick följa. Det fick hon så klart. Så nu har vi bokat en vecka till Skiathos i slutet av september ![]() Men tanken på att resa ensam en annan gång finns kvar. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Det har sina för- och nackdelar med att resa ensam som att tillsammans med någon. Oavsett om man reser ensam eller inte, så är resan en stor erfarenhet och nöje. |
|
|||
|
|||
![]()
JAAA det klart!
![]() Jag har varit på Kreta ensam och det är verkligen att rekomendera! Inget att vara orolig för.. Jag var lite smått nervös innan jga kom iväg men sen flyter allt på så då tänker man inte på det ![]() trevlig resa! |
![]() |
|
|