![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
En trevlig kille ringde nyss från SAS Service. Killen beklagade de olägenheter vi drabbats av i samband med bagaget.
Vi erbjöds facil kompensation. Dels ett frikort till SAS Lounge, dels skulle vi få ett presentkort att handla för vid vår resa till Egypten den 4 Februari. Någon som har erfarenhet av SAS Lounge? Det leder tanken till en lyxig lokal där allt ingår och lite till..... I sanning en fin present. Arne och Birgitta Med 30 cm nysnö att skotta efter nattens snöfall. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Men nu fattar jag INGET
Är det en ny giv från SAS att man får så fina gåvor för att bagaget är försenat om man bara skriver ett ilsket brev eller två???Då kan det ju löna sig riktigt att klaga... ![]() Lissi - som tycker kompensationen är sjysst |
|
#3
|
|||
|
|||
|
En klage som er berettiget og skrevet på en troverdig måte og i høflige vendinger vil nesten alltid avstedkomme en positiv reaksjon/overraskelse!
Lounger er veldig bra hvis man har en lang stopover mellom to flighter med ro, gode stoler, kaffe/te og aviser osv, men skal man bare fra a til b så er det nokså unødvendig. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lounge er avslappende, mye bedre enn å sitte 'på vent' i avgangshallen.
Frisk frukt, god mat og drikke om man vil. Bare nyt det!
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Citat:
Vi emotser rapport från nästa resa. Carina |
![]() |
|
|