![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Det är bara när jag åker till Grekland som jag känner att jag har varit på semester, där infinner sej ett lugn i kroppen och jag bara njuter, känner mej hel
![]() ![]() Men eftersom min sambo inte delar min kärlek till Grekland så har det blivit en del andra länder genom åren så min andra favorit är Italien. Jag älskar att strosa i Venedigs gränder får aldrig nog sen har vi bilat runt Gardasjön otroligt vackert, det finns mycket vackert i Italien men det saknas något ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Min make är inte riktigt lika glad i Grekland som jag, men eftersom han aldrig tar sig för att boka något själv så blir det ju oftast Grekland. Väl där är han dock supernöjd ![]() Just nu trivs jag som bäst med tre flygbiljetter i byrålådan varav två går till Grekland. ![]() ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Min make är inte riktigt lika glad i Grekland som jag, men eftersom han aldrig tar sig för att boka något själv så blir det ju oftast Grekland. Väl där är han dock supernöjd
![]() Lissi[/quote] Haha! Den stämmer in på vår familj också! Det är bara att hänga med dit! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|