![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() När det gäller Allsvenskan så är det ju dock Sportklubben i Örebro som alltid har gällt i själ & hjärta. Det blev ju även förlust för ÖSK mot Åtvid, - i öppningsmatchen ![]() Ikväll väntar Helsingborg. Men de brukar ju ytterst sällan ställa till bekymmer hemma på Behrn Arena ![]() //Conny |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() BTW, Behrn Arena i mitt hjärta, ljuvliga minnen. RBK 2012, GIF 2011 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jodå, den minnesgode minns den tunga förlusten i april i fjol på B A ![]() ![]() Lycka till med er oxå ![]() //Conny |
|
||||
|
||||
![]()
Nä men tre fräscha poäng borta mot Kalmar å återupprättad heder. Nu klämmer vi gnaget på tre poäng oxå så börjar säsongen arta sej
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Det blir färre och färre som går på matcherna nu och arenan är knappt halvfull. Kalmar har problem med 6 långtidsskadade och får väl satsa på att hålla sig kvar. Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja vi ska faktiskt ta oss till Mjällby en match, bara för att Blekinge är så mysigt.! Maken är på kurs idag i Karlskrona och jag hade önskat att det var på fredag istället så att jag kunde följt med....
I maj ska vi faktiskt på minisemester igen i Blekinge ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||