![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Helt underbara bilder!! Jisses vad ni är duktiga på fåglar. A propå fåglar så hörde jag på radion i morse i ett naturprogram att beståndet av lärkor i Sverige radikalt decimerats de senaste åren till drygt 800.000 nu. Detta beror på att det numer mest sås höstvete och då är detta för högt på våren när lärkorna kommer och ska lägga ungar och de hittar dåligt med föda. Sorgligt! Idag hörde och såg vi lärkor på Öland i alla fall
![]() Ha det fortsatt gott. Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Underbart att så här få följa med på er resa. Jag som inte har möjlighet att resa till Grekland i år njuter extra mycket, en liten del av Grekland finns alltid på Kalimera. Tack för fina bilder och rapporter från era förhoppningsvis njutbara dagar!
/ Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vilka underbara bilder, det riktigt knyter sig av glädje i magen! Tilos är en av öarna på min önskelista. Ha en riktigt skön och avkopplande resa!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Suk ....
|
|
|||
|
|||
![]()
Underbara bilder, längtar
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för fina bilder och fågel information.
Det får nog bli en liten båtluff till Tilos när vandringsprogrammet blir klart för våren. Olle |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis! Det är på våren man ska vara på Tilos om man vill skåda fåglar - inte i september då vi kommer. Hoppas ni snart kan sitta vid Omonia, under det stora trädet - i sällskap med ett glas ouzo ...
![]() Sjöborren. ![]() |
![]() |
|
|