![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Man lär sig så länge man lever. ![]() Har du gått in på Bulgaris hemsida? Tycker den är snyggt gjord ![]() mvh Agapi |
|
|||
|
|||
![]()
Nej jag har inte gått in där ännu men jag ska så fort jag hinner. Nu måste jag dessvärre gå o sova, är sååååå trött
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Tänkte bara gå in på Kalimera och läsa de nya inläggen. Har alltså suttit vi datan i över 2 timmar. Kommer inte kunna vakna ![]() Typiskt! Varför kan inte ett dygn ha mer än 24 timmar! Vad tycker ni? (Lite fel tråd, men det gör kanske ingenting ![]() ![]() Nu ska jag gå och sova!!!!! ![]() Agapi |
|
|||
|
|||
![]()
Nu kommer han. Sotirios Bulgaris son Pavlos Bulgaris med familj.
Imorgon kl 10 kommer han vara ner p[ skolg[rden (antagligen f;r att h[lla tal) i mitten av Paramythia. H'ftigt! ![]() S[ om ni 'r i n'rheten s[ missa inte chansen. Det ska inte jag g;ra i alla fall. Agapi ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
I morse kl 11 kom Nikos Bulgaris(Sotiris Bulgaris sonson) hit från Italien, Rom, (25Maj), och med helikopter från Ioannina.
TV-Kanaler som var här var MEGA och ET-1 så jag kan tänka mig att vi kommer med på tv-nyheterna i kväll. ![]() Agapi |
|
|||
|
|||
![]()
Ni som har tillgång till den grekiska tv-kanalen NET:
På fredag, den 27 Maj , kl 22(gr tid) visas en dokumentär om Bulgaris och Paramythia m.m. Missa inte den, det tänker nämligen inte jag göra! ![]() Agapi |
![]() |
|
|