![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej Paul och god morgon
Du beskrev en perfekt kväll. Jag kan bara tänka mig att det blev en god natts sömn! Jag förmodar att det är lite svalare på kvällarna just nu. Det är trevlig frukostläsning att läsa om äventyren. Massor med bra fiskrestauranter finns det i området som ett stort plus. Jag älskar de stora grillade "räkorna", men klarar inte att äta huvudena som Mr.A. //Ulf |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
javisst är det ett härligt område som bjuder på så härliga upplevelser. Liksom du är jag lite "försiktig" vad det gäller vissa detaljer i maten, tycker det är bra att var och en kan få ha sin strategi och matväg. Det känns ganska enkelt i Nea Chora. Hoppas vi får mötas någon gång! Paul |
|
|||
|
|||
![]()
Hei! Så flott med aktuell info om nytt sted for meg! Jeg er nå i Paleochora og blir en stund til, men de siste dagene i mitt Kretaopphold er ikke booket med overnatting , men nå ble jeg nysgjerrig på tipsene ang hotell i Nea Chora. Har ikke vært der før og det passer jo perfekt med kort vei til flyplassen for hjemreise. Hadde tenkt litt på Agia Marina, men som dere skriver så høres det koseligere ut i Nea Chora.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kari: Med den fantastiska utsikten undrar jag bara hur Du kunde koncentrera dig på grekiskaläxan
![]() Nea Chora låter perfekt. Vi får spana på resor dit från Kalmar som har flyg till Chania. Letar man så kan man hitta resor dit med kort varsel och bra pris. Tack för tips! Lissi - som också är fascinerad av Kretas mångfald. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|