![]() |
|
||||
|
||||
![]()
En liten hilsen i kveld, her på "KRISTINAS RUM" ( i Gamlebyen på Rhodos)har vi en velfungerende Wifi
![]() Jeg sitter ute og skriver, og dere som har bodd her vet hvilken DEILIG OASE dette er! Vi NYTER både stedet og det herlige været vi er så heldige å ha, og har hatt hittil ![]() Det er ingen hemmelighet at jeg ikke er spesielt glad i Rhodos BY, men jeg "tok sjansen" på dette oppholdet fordi jeg tror at november h e r på fine Kristinas Rum, kombinert med Rhodos gode klima blir veldig bra ![]() ![]() Og, fortsatt er det 22 grader nå, en l u n kveld, kun en liten bris, antrekket kunne vært "ingenting" ![]() ![]() - kan man annet enn å N Y T E ? ![]() Det er nesten ikke til å tro at prognosene sier samme gode temperaturer/vær mer enn en uke framover ![]() Jeg har ikke fortalt noe fra langferien vår på en stund, vi var på Chalki sist jeg skrev (21.10). Selv en så lang ferie som nær 8 uker kommer til å forsvinne raskere enn ønsket ser det ut til, i morgen er vi halvveis, m e n vi kan jo ikke klage ![]() Forrige tirsdag reiste vi videre fra Chalki, øya som var ny for oss, og som vi kom til å like så spesielt godt ![]() Vi reiste derfra med "Dodekanissos Pride" via Tilos, Nisyros og Kos til vårt neste reisemål som var Pothea ![]() På Kalymnos hadde vi ikke vært på 17 år. så det var jo på tide å reise tilbake! Det er en s t o r kontrast mellom lille Emborios på Chalki og Pothea! Men det går veldig godt an å l i k e to s å forskjellige steder ![]() Vi synes Pothea er en veldig fin og sjarmerende by/stad og likte oss kjempegodt ![]() Byen/staden ville uansett ha vært fin, men å BO så BRA som vi gjorde, sentralt, men likevel stille og godt, i en fin og trivelig leilighet med fantastisk fin utsikt DET gjorde oppholdet vårt e k s t r a bra ![]() Tusen Takk til deg, Monica, som formidlet kontakten med Dimitris ![]() - slik at vi fikk leie av han ![]() ![]() Målet med oppholdene våre i Hellas er ikke å se a l t der vi befinner oss, men også å "kjenne at vi er til" ![]() ![]() Men, det er klart vi ser oss om! Vi er på farten og går mye, ellers brukte vi buss flere ganger på Kalymnos, det fungerte fint ![]() Vi skulle gjerne vært lenger i Pothea, så vi kommer tilbake !!!! ![]() Etter ei fin uke med mange og positive inntrykk, reiste vi videre til Rhodos der jeg allerede i januar booket det fine studioet vi bor i for november måned ![]() - nå ble det fra 30.10 - 27.11 istedet, de tre siste dagene i november skal vi være i Athen ![]() ![]() |
|
|