![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Något sådant har jag aldrig hört talas om. Har bott på ett antal AI-hotell både i Spanien och Turkiet men aldrig haft något problem med att vare sig äta eller dricka vad jag vill av egna medhavda varor på rummet. Och självklart har egen dryck, såväl whiskybutelj som vinbox, alltid stått framme på rummet, så något inmundigande i smyg har det då rakt inte varit tal om.
Låter helt snurrigt. Varför skulle hotellet ha något emot att slippa att hålla dig med den sprit som du redan har betalt till dem, om du hellre vill köpa egen på annat håll? Blanda du din GT i lugn och ro! (Dristade mig förresten att beställa en GT i baren på ett av AI-hotellen i Side som vi bodde på. Kvaliten på den var dessvärre sådan att den fick vattna en rabatt istället. Så just GT kan vara klokt att blanda egen.) Trevlig resa! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
När barnen var små gjorde jag en charter till Side (2002), dock före all-inclusive-tiden. Det som slog mej mest var när vi åkte till ett aqua-land. Vakter som såg till att man inte hade vätska med sej in. Vattnet kostade skjortan där inne och när alla ryssar trängde sej före i alla attraktioner så blev detta mitt adjö till Turkiet.
Har dock fina minnen från en luff -89 i Ölü Deniz innan det blev utbyggt. |
|
||||
|
||||
![]()
Eva: Gör exakt vad du själv vill!
Det finns inga gränser, och om det finns så överträd dem... Tyvärr så dricker jag inte sprit, men ha din GT på rummet... Jag har min vindunk... //Ulf |
![]() |
|
|