![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Här finns det verkligen delade uppfattningar om flygbolaget Ryanair både positiva och negativa! Jag har aldrig rest med dom och för att kunna ge en bedömning måste man nog ha gjort det först innan man ger dom ros eller ris och inte bara gå efter vad som skrivs i media. Sen tycker jag det är bra att alla delar med sig av sina erfarenheter av bolaget, sen får man väl själv avgöra om man vågar resa med dom eller inte!... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Klart mange har flydd med RA uten å oppleve trøbbel. Hadde alle RA-passasjerene gjennom tidene opplevd forhold som vi kan lese om her, ville selskapet ikke eksistert lengre.
Men det at "jeg har flydd med RA og vært fornøyd" er bare et anekdotisk bevis. Poenget er at RA stadig kommer på bunnen av lister som rangerer flyselskaper, både med hensyn til kundepleie, service og ansattes vilkår. Gjør andre flyselskap også feil? Selvsagt. Men det viser seg at RA gjør flest av dem, iallfall blant de selskapene vi i Europa flyr med. Så er det selvsagt opp til den enkelte hvem de vil fly med. Debatten er uansett bra å ta! |
|
||||
|
||||
![]()
Sant att det är bra med olika åsikter. Då kan jag be para poli skriva nåt positivt om Ryanair. Själv kan jag skriva negativt: Maten är under all kritik, och det är diekt pinsamt att höra dem försöka säljka lotter på varje flygning. Och när planet vänder utanför en hub, kan det vara slut på både toalettpaper, is och dricka. Fast då behöver man å andra sidan inte betala för framtida mynttoaletter.
|
|
||||
|
||||
![]()
Och här kommer ännu en som har rest med Ryan mååånga gånger. Främst till de brittiska öarna, dock. Har aldrig upplevt några problem med Ryan. Det är dock ganska korta resor jag har gjort. Planen och deras faciliteter är ju inte alltför bekväma.
Något som vore intressant att lyfta i debatten är detta om att Ryanair ständigt ignorerar ARN:s beslut. Vet ni vilket bolag som också är riktiga fulingar vad det gäller ARN-besluten? Jo, Lufthansa, detta hyvens bolag som många höjer till skyarna. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Kilde: http://ipad.dagbladet.no/2012/01/29/...skap/19997877/ Senast redigerad av Admirala den 2013-02-12 klockan 15:58. |
![]() |
|
|