![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Helt underbart!
// KR |
|
|||
|
|||
![]()
Du borde ge ut dina berättelser från Grekland. Jag har samlat dem i en särskild mapp: "Monica Pizania berättar" och återvänder då och då till dem när Greklandslängtan sätter in, senast igår. Du kunde slå dig ihop med IngaBritt Tomboulidou. I sin blogg Aktuellt i Grekland har hon berättat om påsksederna i Naoussa i norra Grekland. Två svenskor i Grekland - det skulle bli en jättefin bok!
|
|
||||
|
||||
![]()
Caina, det vore kanske en idé...fast jag tror attt Inga-Britt är rätt person att skriva,hon har verkligen ordning på orden och stor kunskap om Grekland. Själv blir jag bara trött av att tänka på krångel med redigering och förlag och publicitet ... (och inkomster som ska beskattas...
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hon kan säkert fixa kontakter och redigera ert material, men du skriver så levande om vardagslivet. Och historien bakåt, hur det var då. Och så har du med så mycket bra samhällsinformation,.
|
|
||||
|
||||
![]()
Dessa underbara spontana och magiska aftnar, som bara blir och är och som ger en önskan om att kunna frysa tiden... Åh , blir nostalgisk nu men det väcker så många fina minnen till liv... Minnen som format min relation och kärlek till Kreta!
|
![]() |
|
|