![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
F....n
|
|
||||
|
||||
![]()
Oerhört trist! Har bara suttit vid tamarisken en gång, men framför allt njutit av luncher på Paradiso.
Ni som åker till Naxos, snälla, berätta om ni får veta något mer om bakgrunden till vandaliseringen av ett träd. Aina |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, vad säger man.... Förstår inte hur man kan göra så, helt meningslöst. Ett vackert landmärke mindre, tyvärr.
|
|
||||
|
||||
![]()
Usch så trist det var ett så oerhört vackert träd.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Nej..........................................
![]() Så fruktansvärt sorgligt..... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Inga lunchgäster skriver du, men tavernan har öppet väl? Ska absolut ändå besöka den då vi är där i sommar, med eller utan träd. Men det var väldigt tråkigt...
|
|
|||
|
|||
![]()
Jodå, travernan har öppet som vanligt, så visst kan du luncha där, vad jag menade var att ingen sitter vid borden under trädet.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ok.
Men jag skulle ändå välja att sitta under trädet, med eller utan grönska. Man kan ju ändå borra ner tårna i sanden...! ![]() Om dom nu fortfarande har servering under trädet, vill säga. //Lena*. |
|
|||
|
|||
![]()
När jag och min kära hustru gick förbi Paradiso igår förmiddag, frågade jag en man, som vattnade vägen utför tavernan, vad som hänt med trädet. Det fåordiga svaret blev "It was sick, but now it's good."
Så det finns förhoppningsvis fortfarande livet i trädet. Och kanske kommer det att repa sig. //Lars. |
|
||||
|
||||
![]()
Hoppas!! :-) :-) :-) :-)
|
|
||||
|
||||
![]()
Här är en bild som som togs för några dagar sedan. Stort tack till Janne Svantesson som skickade mig bilden.
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har idag sett att tamarisken har börjat grönska igen. Inte mycket men det syns tydligt när man kommer nära.
//Lars |
|
|||
|
|||
![]()
Härligt! Det var en glad nyhet!
![]() Pyttan |
|
||||
|
||||