![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Ja så är det med datorer. De kan både förenkla och försvåra våra liv.
Förståeligt att ni ville byta hotell. Men Omena Hotell är nog ett seriöst företag så ni får nog säkert pengarna tillbaka.Trevlig resa till Köpenhamn! / Anne
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Är det inte booking.com som har ansvaret. Jag har aldrig bokat via dom men kikat lite på olika alternativ inför kommande resor och trott att det är så det fungerar. Jag måste ha missuppfattat det helt.
Förklara gärna hur det fungerar. Hur kan hotellet bli inblandat redan vid bokningen.Eva |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Ja det låter mycket rörigt. Har som sagt bokat mycket genom booking, är så bra för att man EJ behöver betala vid bokning, det görs som vanlig på hotellet. Hotellet är ju inte involverat i detta med mig, det går via booking. Man som sagt, bra att det ordnade sig till dr bästa.
|
![]() |
|
|