Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Kalimerahörnor > Monica Pizanias hörna

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2013-11-12, 09:31
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin

Reg.datum: nov 2004
Standard Sv: Kedja av omständigheter

Citat:
Ursprungligen postat av Monica P Visa inlägg
Såna ganska meningslösa funderingar kan man ju roa sig med när man inte har annat för sig än att sitta i solen och pilla ut granatäpplekärnor och titta på några glada barn som plaskade i vattnet.
Jag brukar också sitta och filosofera som du när jag inte har något bättre för mig. Det är otroligt hur slumpen formar ens liv. Att missa bussen kan räcka, och livet tar en helt annan riktning. Eller ett mejl. Igår fick jag mejl från grekiska ambassaden, de vill att jag ska komma till ett seminarium i Stockholm och berätta om Kalimera, och om hur Kalimera har bidragit till att Grekland har fått fler turister från Skandinavien. Det skulle kanske komma att förändra mitt liv, men det kommer det inte att göra, för jag kan inte åka.
Svara med citat
Gammal 2013-11-12, 09:34
Monica Ps avatar
Monica P Monica P är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2007

synd att du inte kan åka! Vem annars har så många insikter i hur folk tänker när de väljer Grekland!
Svara med citat
Gammal 2013-11-12, 12:16
Ylva A Ylva A är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2008

Ja Monica. Tänk om inte om hade varit och gjort sina kringelkrokar, då hade du kanske suttit vid Storsjöns strand och frusit! Du hade kanske inte känt till kalimera.se och aldrig kunnat sprida dina tankar till oss. Vilken tur att om finns!
/ Jannis
Svara med citat
Gammal 2013-11-12, 13:11
ouzakia ouzakia är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2009

Tror absolut på ödet och du är inte ensam om att sitta å filosofera. Jag älskar det och är en riktig dagdrömmare i tillägg
Svara med citat
Gammal 2013-11-12, 13:23
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008

Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera Visa inlägg
Det skulle kanske komma att förändra mitt liv, men det kommer det inte att göra, för jag kan inte åka.
Synd att du inte kan åka Janne. Mycket synd för din skull, men också tråkigt för oss andra på Kalimera som gärna hade tagit del av din upplevelse där. Hoppas att du får en ny chans!

Masse
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:39.