![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
För mig är alltid allra bästa stunden precis då båten håller på att lägga till vid Tinos kaj och man vet att NU ligger hela semestern framför mig!
På "dagsnivå" är den bästa stunden morgonpromenaden längs stranden , morgondoppet efter den och bageribesöket på vägen "hem". Sen kan dagen bara bli bra! :-) Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
För mig är bästa stunden i Grekland när jag besöker en NY ö och drar iväg med bil för att upptäcka den.. otrolig frihetskänsla! Sen lyckan när jag hittar en öde strand och tar mig ett härligt dopp där.. då njuter jag för fullt!(som tex på Tinos nu senast)
![]() Det finns många "bästa stunder i Grekland" så jag tar en till.... Att gå upp i ottan och vandra till Lethra på Tilos och se solen gå upp över bergen.. Det är magiskt!! Åh vad jag längtar nu.... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Min bästa är när jag går ner från planet på Chania,då är jag nära hemmet
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mine beste stunder har nesten alltid med personlig kontakt med grekere å gjøre. Gjerne når jeg sitter på en taverna med en frappe en formiddag, etter at folk er ferdig med frokosten, og før de første kommer inn for lunch. Da har personalet god tid, og det er ofte lett å komme i kontakt med dem, så man kan gjerne sitte en time eller to og diskutere hvordan de ser på livet og framtiden (og på oss turister
![]() |
![]() |
|
|