![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis!
![]() ![]() Hälsningar! Sjöborren. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis Torhildur!
Jag brukar mellanlanda på Rhodos i april,på vägen till Karpathos och vanligtvis bor jag på Mango Bar i Gamla stan. Kanske vi ses..?? Mvh, Mikke |
|
|||
|
|||
![]()
Bara att önska dig lycka till som får tillbringa 3 månader på denna härliga ö. Vi var där 2 månader under senhösten och det var härliga månader. Om du inte ordnat boende så kan jag rekommendera Panorama Studio och apartments som har året runt öppet och är ett jättefint boende med antingen studio eller apartment till riktigt bra priser. Ligger alldeles i utkanten av stan men är på promenadavstånd.
Margaretha |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Tack för tips ,jag ska "spara" på detta ![]() Den här gången har jag ordnat mitt boende ,men förhoppningsvis så blir det flera långresor ,och då kan det vara bra att ha flera alternativ ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Hej Mikke! " Long time no see " ,... Ja,det vore trevligt att " ta en kôpp " ![]() Hör bara av dig ,jag är ju där fram till 4 Maj ! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Tack,jag glädjer mig stort ! Och Du,Sjöborren,... Det är hela 7 år sedan vi träffades !!! (2007 ) Tiden går ju så jättefort ![]() Ha det så bra / Kramar Torhildur ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||