![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Är det Acropolis ägare som har en fru från England? Och som håller på Chelsea?
|
|
|
|||
|
|||
|
Yep, en av bröderna, Louis, har en engelsk fru,vars namn jag icke minnes vid skrivtillfället.....
![]() Mikke |
|
|
|||
|
|||
|
Aha... Tack för infon!
|
|
|
||||
|
||||
|
Thom, bodde du på GV
![]() Riitta
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() Karin |
|
|
|||
|
|||
|
Blev varm om hjärtat när jag tittade på veckans strand från Lefkos.Var där förra året på våren och september och vandrade badade åt god mat.
Tack Kepa |
|
|
|||
|
|||
|
..tack Karin, du aer en (encyclopaedisk) Karpathospaerla....
![]() Mikke |
|
|
|||
|
|||
|
Både Loui och Mandy är fanatiska Chelsea supportrar. Jag själv håller på Leeds United och även om vi inte spelar i samma universum längre får jag allt som oftast höra lite gliringar från de båda
![]() Riitta// Jag bodde i ett hus lite längre upp från Garden Villa men samma ägare ja
|
|
|
||||
|
||||
|
Då vet jag vilket hus
Plockade oliver där med S och M för ett par år sedan Vi brukar bo på GV![]() Riitta
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .................... OCH SOM HÅLLER PÅ CHELSEA!!!!!!!!!!! Har hittills valt bort Acropolis, men med denna ny info så är ett besök där ett måste nästa gång jag är på Karpathos! Hoppas att frun är på plats! Min kära hustru håller på Arsenal. Men hon har många goda sidor också! ![]() ![]() ![]() Masse
|
|
|
|||
|
|||
|
Jag syftar lite illa inser jag... Jag vet inte vad frun i familjen håller på
Ägaren håller dock på Chelsea. Vi hade lite snack i höstas då undertecknad håller på Liverpool...![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|