![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Nej vi har inte bott hos dom, då vi alltid bor i "stan". Jag ska se om jag kan få tag på Viggo (vårt smeknamn på honom) på skype och kolla läget. Hälsningar /Jeanette |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Vi har också bokat en vecka på Olive Grove Studios, till ett superpris dessutom! Någon som bott där eller i området som vet hur stor chansen är att få plats på "badbussen" på förmiddagarna? Vi åker ner 10/6 så vi hoppas komma före högsäsong i alla fall, men läste någonstans att man ska vara glad om man överhuvudtaget får ståplats på de här bussarna. Hur är stranden i Megali Ammos annars? |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tror inte att det är så mycket folk så tidigt på säsongen. Högsäsong är i augusti. Megali Ammos är en bra strand, men inget i jämförelse med de flesta andra stränderna på Skiathos. Fördelen med Megali Ammos är att det är nära till Skiathos stad.
|
|
|||
|
|||
![]()
Det är hur lugnt som helst i början av juni! Ni kan nog även få sittplats
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för svaren! Enligt vissa väderleksrapporter så har vi bara runt 20-22 grader och regn att se fram emot i mitten av juni. Om någon varit med om motsatsen så får ni gärna berätta era solskenshistorier för oss!
![]() |
![]() |
|
|