![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Utslaget per antal personer i området där bilderna tagits hamnar nog Santorini överst.
|
|
||||
|
||||
![]()
Coolt, vad man kan göra!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Min egen lista:
1. Kefalonia 2. Skopelos 3. Samos Det blev samtidigt en lista av Grekiska favoriter..men det är väl så det är,trivs man riktigt bra så går kameran varm ![]() Ser man en katt eller en blomma så knäpper man,gick någon timme bland gränderna i Skopelos stad i fjol,vips så fanns 100 kort i kameran.. |
|
|||
|
|||
![]()
Her blir jeg bare så utrolig stolt på Nafplios vegne
![]() Athen har halve landets befolkning og masse turister som i det minste er innom en dag eller to før/etter øyhopping eller andre hellasreiser, de andre stedene er populære charterøyer og heftig annonserte reisemål, alle (unntatt Mykonos?) med internasjonale flyplasser. Og så kommer vesle Nafplio med på listen, uten at en eneste chartertur går dit, uten en flyplass i nærheten, og uten å drive internasjonale annonsekampanjer! Så når legger dere turen til Nafplio, folkens? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Definitivt! Har haft det stället på listan länge nog.
![]() /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Velkommen skal du være! |
|
|||
|
|||
![]()
Jag ser att det lyser lite på Tinos också
![]() Ska väl själv bidra med ytterligare kort där straxt ![]() För alla som inte varit i Nafplio kan jag bara säga ÅK DIT!!! Men det kanske är så att Janne måste dit först och göra en e-guide innan fler åker ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Knappast förvånande är att man kan se att det blixtrar friskt på Telendos och i Pothea på Kalymnos. Där har jag hjälpt till efter bästa förmåga.
![]() |
![]() |
|
|