![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Sen ses vi ju i oktober också hoppas jag och då vill jag gärna träffa G och C också! Lissi - som just öppnat en kapsylretsina för att få lite greklandsstämning!
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() Skål på're!
|
|
|
|||
|
|||
![]() Lissi |
|
|
|||
|
|||
|
Bara fyra veckor med benet! Kom igen som jag efter sju månader utan att klaga! Men det börjar bli bra nu! Välkommen till Kreta, fast det är på andra sidan.
/ Jannis |
|
|
||||
|
||||
|
Jag önskar dig riktigt härliga dagar på Kreta! Och var rädd om foten...
![]() Ann-Kristin
|
|
|
|||
|
|||
|
Men jag klagar ju inte så mycket....är skitglad att jag inte bröt fotleden! Jag haltar på och gläder mig åt Kreta med Chania/Rethymno och Paleochora.
Kreta kommer att få många besök i fortsättningen! ![]() Lissi |
|
|
||||
|
||||
|
Ha en underbar resa Lissi!
// KR |
|
|
||||
|
||||
|
Ha en bra resa!
Celbe x 2 (kanske på väg till Tinos i alla fall )
|
|
|
|||
|
|||
|
Lissi!
På lördagkväll kommer vi till Chania och ska bo i Nea Chora några nätter,hotell Irene,åker vidare till Palechora på tisdag och stannar där till måndag tror vi.Ska bli spännande att se och uppleva "Pal" som så många,spec Arne o Birgitta, talar varmt om.Kanske springer vi på varann där,vem vet!!! Monica
|
|
|
|||
|
|||
|
Ja vi kan ju ses både i Nea Chora /Chania eller i Pal...Vi får väl lyssna om vi hör svenska nånstans
![]() Lissi - avfärd hemifrån om en timme. |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Har du kvar av Kourtakin ? Trodde vi tömde dom ? / Tom |
|
|
|||
|
|||
|
Jag öppnade en liten med kapsyl. En stor Kourtaki har vi kvar...och en stor ouzoflaska så ni får komma tillbaks
.Lissi |
|
|
||||
|
||||
|
Tack ! Det gör vi gärna .
/ Tom |
|
|
|||
|
|||
|
Låter härligt! Ha en underbar resa till värmen! Här hemma är det kallt ikväll o rejält blåsigt, längtar till Grekland o just värmen.
|
![]() |
|
|