![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej igen..Nu har jag packat om väskan och i morgon kl 6 går planet från Kalmar till Rhodos , där vi på kvällen ska få åka Fedon över till Tilos . Denna gången bra med charter då allt fixas! Bara att stå i kö med väskan så löser andra ens transportproblem.
![]() Hoppas på en vilsam vecka med en del vandringar och annars bara strand och bad i skuggan. Allt slags väder blir bra.... Enligt säker info är bankomaten igång nu. Vi hörs.. Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Ha det underbart!
Bea, med precis en vecka kvar innan luff i Cykladerna ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ha det underbart Lissi
![]() Anna |
|
||||
|
||||
![]()
Arne og jeg ønsker dere ei herlig uke på Tilos, Lissi
![]() - håper været blir BRA ![]() ![]() - som får en Kalimera"bonus" i dag, besøk fra Sverige ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det är härligt i Doddarna nu!
/pawik |
|
||||
|
||||
![]()
Vilsam vecka med en del vandringar ...
![]() ![]() Ha en riktigt skön vecka! Trevlig resa! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ha det riktigt bra, jag tror att det blir soligt och varmt och skönt i vattnet!
/ Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
..precis, mina favoritbad!
![]() Lissi - med 25 grader i Kalmar just nu! |
|
||||
|
||||
![]()
Ha en skön resa Lissi!
![]() Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Trevlig resa
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Åh vad härligt med ännu en resa till Grekland! Njut och ha det riktigt, riktigt gott!
MVH zakka |
|
||||
|
||||
![]()
Ha en (till) underbar resa till Grekland, Lissi!
![]() Yanna |
|
|||
|
|||
![]()
Tack alla.....Ska man "skämmas" för att man har det så bra just i år....
![]() Vet ju att jag har två höstresor till Grekland också....men vet också att livet är skört och att vad som helst kan hända, så det gäller att njuta medan man kan!!! ![]() Lissi - som hunnit jobba 2 dagar sen jag kom hem....och tjänat nya respengar! |
|
||||
|
||||
![]()
Ønskar dig och Claes en riktigt hærlig vecka på Tilos!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ha det jättegott på en av mina favo-öar Tilos Lissi!!!
önskar ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Långlunch i lilla Skala Kamiros där Fedon avgår kl 17 .30. Vi är ju inte ensamma här om man uttrycker sig milt. Taverna med underbar grekisk musik och god mat.... Längtar verkligen till Tilos men missade tyvärr träffen med Anna Georgianni o lunchen på Eros då taxin tog oss direkt hit. Hoppas på heldag i Rhodos stad på hemresedagen då vi har flyg vid kl 23 hem. Vi ska njuta var sekund!
|
![]() |
|
|